onsdag 31 juli 2013

IT'S TIME

Okej! Snart har sju månader av 2013 gått, sommaren är snart över och verkligheten börjar komma ikapp. Det är dags att lägga latheten på hyllan och börja leva lite igen. Nytt skolår, nya möjligheter.

Idag har jag inte gjort mycket alls. När jag vaknade klockan halv åtta öste regnet ner och det mullrade. När klockan slog 10 kom blixten. Jag har sedan dess legat och kollat på Gossip Girl i min säng och endast gått upp för att äta frukost. När jag var inne på mitt 6:e avsnitt för idag insåg jag att jag inte kan ligga här hela dagen. Jag rullade upp, öppnade fönstret, satte upp håret och klädde på mig. Nu sitter jag här, 15 minuter senare, och har äntligen vaknat efter flera dagar av latande och kollandes på serier. Jag insåg att inte vill jag minnas mina senaste veckor av sommarlovet så?

Nu ska jag kolla på höstkollektioner och se om jag inte kan hitta filmer från fashionweek A/W 13. Hoppas, hoppas, hoppas! Ska även måla klart mina naglar jag började med igår kväll. Jag har redan målat de med färgen Mademoiselle (13) från Essie och ska nu måla på vita toppar. Känner för en fräsh, fransk mankyr. Hoppas verkligen det blir bra denna gången...

Essie - mademoiselle & top "coat good to go"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar